Sorry, er werden geen CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis (2F_) 2.5 TDI 163 Cilinderblok gevonden. We helpen u graag verder! Aarzelt u niet ons te contacteren indien u verdere vragen heeft:
E-Mail: [email protected]
Maandag - vrijdag: 8:00 - 20:00
<<
<
4
5
6
7
8
>
>>
artikelnummer: CH9702-1
- Viscositeit klasse SAE: 5W-30
- Inhoud [liter]: 1
- Specificatie: API SN, ACEA C3
- Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW TL 52 146, VW 504 00, VW 507 00
- Bundeltype: Fles
- Productlijn: Ultra
- Versie: LRX
- Soort voertuig: Auto
- Emissienorm: vanaf 4 euro
Details
NB!
Meer
artikelnummer: PM0350-1
- Viscositeit klasse SAE: 5W-30
- Inhoud [liter]: 1
- Specificatie: API SN, API CF, ACEA C3, ACEA A3/B3, ACEA A3/B4
- Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04
- Bundeltype: Fles
- Productlijn: iDRIVE 300
- Versie: iDRIVE 350
Details
NB!
Meer
artikelnummer: MN7715-1
- Viscositeit klasse SAE: 5W-30
- Inhoud [liter]: 1
- Specificatie: API SN, ACEA C3
- Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Bundeltype: Fles
- Productlijn: Longlife
- Versie: 504/507
- Soort voertuig: Auto
Details
NB!
Meer
artikelnummer: V94010
- Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Geharde klepzitting, Klepsteeleind gehard
- Lengte [mm]: 96,8
- Klepsteeldiameter [mm]: 8
- Klepschijfdiameter [mm]: 36
- Materiaal: Chroom Siliciumstaal
- Klepzittinghoek [graden]: 45
- TecDoc-motornummer: BJM, CECB
- Conditie: Geheel nieuw
Details
artikelnummer: KBU001
- Viscositeit klasse SAE: 5W-30
- Inhoud [liter]: 1
- Specificatie: ACEA C3, API SN
- Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Productlijn: Triple R
- Versie: R-TEC 19
- Conditie: Geheel nieuw
Details
NB!
Meer
artikelnummer: PFOR031-S-0-N
- Klepschijfdiameter [mm]: 36
- Klepsteeldiameter [mm]: 8
- Lengte [mm]: 96,9
- Klepzittinghoek [graden]: 45
- TecDoc-motornummer: BJM
- Conditie: Geheel nieuw
Details
artikelnummer: MN7730-1
- Viscositeit klasse SAE: 0W-30
- Inhoud [liter]: 1
- Specificatie: ACEA C3
- Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
- Bundeltype: Fles
- Productlijn: Legend
- Versie: 504/507
- Olie: Volledig synthetisch
- Soort voertuig: Auto
- Conditie: Geheel nieuw
Details
NB!
Meer
artikelnummer: 1117753210
- laadtype: Uitlaatgasturbo
- Motorcode: BJM
- Conditie: Geheel nieuw
Details
artikelnummer: V94011
- Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Stellite klepschotel
- Lengte [mm]: 96,9
- Klepsteeldiameter [mm]: 7,95
- Klepschijfdiameter [mm]: 31,5
- Materiaal: Bi-metaal, Chroom-Mangaan-Nikkelstaal
- Klepsteelmateriaal: Chroom Siliciumstaal
- Klepzittinghoek [graden]: 45
- TecDoc-motornummer: BJM, CECB
- Conditie: Geheel nieuw
Details
artikelnummer: 227347
- Binnendiameter [mm]: 14
- Dikte [mm]: 2
- Diameter [mm]: 20
- Conditie: Geheel nieuw
Details
artikelnummer: PVWG028-A-0-N
- Inbouwplaats: Afvoerzijde
- Klepschijfdiameter [mm]: 31,5
- Klepsteeldiameter [mm]: 8,0
- Lengte [mm]: 97
- Klepzittinghoek [graden]: 45,0
- Conditie: Geheel nieuw
Details
artikelnummer: HL6390
- Werkwijze: Hydraulisch
- Vereist aantal stuks: 10
- Inbouwplaats: Afvoerzijde, Aanvoerzijde
- Diameter [mm]: 35
- Conditie: Geheel nieuw
Details
Motorblok CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis (2F_)
- CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis 2F_ 2.5 TDI 136 PK 04.2006 - 05.2013
- CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis 2F_ 2.0 TDI 163 PK 07.2011 - 12.2016
- CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis 2F_ 2.5 TDI 109 PK 04.2006 - 05.2013
- CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis 2F_ 2.0 TDI 136 PK 05.2011 - 12.2016
- CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis 2F_ 2.0 TDI 142 PK 10.2011 - 12.2016
- CRAFTER 30-50 Open laadbak/ Chassis 2F_ 2.0 TDI 109 PK 05.2011 - 12.2016
Bodemprijzen
Sterk verlaagde prijzen op reserveonderdelen van vele merken
VEILIGE VERZENDING
Bestellingen van boven de 300 € bezorgen we gratis
Snelle bezorging
Uw bestelling wordt zo gauw mogelijk verzonden, zodra we uw betaling ontvangen hebben.
Verzending via